[3.09]

O tematach jakie będą realizowane każdego dnia Kongresu opowiada Piotr Piasecki, Prezes Zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

- Dwa dni Kongresu to mnóstwo atrakcyjnych propozycji. Jak to będzie wyglądało w praktyce?
PP Zgadza się, propozycji będzie naprawdę dużo, jednak cały Kongres podzieliliśmy tematycznie na dwa bloki. Pierwszego dnia wiodącym tematem będą innowacje edukacyjne i usługi rozwojowe. Wybraliśmy go ze względu na nasilenie zmian zachodzących w otoczeniu. Widzimy trendy, które w najbliższych latach znacząco zmienią naszą branżę, wśród nich nowe technologie w uczeniu się, postęp neurobiologii dającej większą wiedzę o uczeniu się mózgu, zmiany po stronie organizacji i potrzeb kompetencyjnych pracowników. W gronie ekspertów zastanowimy się jak trendy wpływają i wpłyną na naszą działalność, a punktem wyjścia będą najnowsze wieści z czerwcowego kongresu ATD w Waszyngtonie – największej branżowej imprezy na świecie. Wreszcie pokażemy BUR 2.0 i przedstawimy plan wprowadzenia zmian systemu. Nie zabraknie wątku związanego z jakością w sektorze i ciekawych wniosków z badań.

- Co zatem jest przewidziane w planie na drugi dzień Kongresu?
PP Drugi dzień będzie poświęcony rozwojowi kompetencji menedżerskich. Temat jest o tyle ważny, że dotyczy znaczącej grupy zawodowej osób pełniących funkcje kierownicze i nadzorcze w firmach małych, średnich i dużych. Planujemy odpowiedzieć na pytanie dokąd zmierza edukacja menedżerów, jakie wyzwania się z tym wiążą, w co powinien być wyposażony kompetentny menedżer w dobie digitalizacji i przemysłu 4.0 i jakie kompetencje decydują o jego skuteczności i sukcesie biznesowym. Zajmiemy się kluczowymi kompetencjami menedżerów, min. nowoczesnym zarządzaniem strategicznym, zarządzaniem różnorodnością, kompetencjami społecznymi liderów – wszystko w oparciu o przegląd trendów w edukacji menedżerskiej na świecie. Pokażemy też, jak rozwój kompetencji sfinansować ze środków EFS/POWER via BUR"

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.